Der var du, ja!
Eg byrja å lure på om du var ute i kornåkeren for endeleg å vise oss tullingar at kornsirklar, det er enkle greier det!
For å ta det siste først: Dersom Erik og andre meiner eg er arrogant og har teke person i staden for sak, så er jo det beklageleg. Men provoserande, ja, det vil eg vere, og det treng slettes ikkje vere usakleg! Vi er nok fleire i den båten... Mitt forsøk på argumentasjon har etter mi meining gått på sak ved at eg har påvist openbare bristar i din argumentasjon. F.eks. har du enno ikkje vist eitt einaste lite bevis på din klokskap. (Les: bevis på dine ferdigheiter i åkeren.) Du avviser det med redsel for å bli oppdaga, fordi eg kan gjere det sjølv, og ved at du rett og slett ikkje er interessert i å vise oss dine tryllekunstar. Om du oppfattar min argumentasjon som arrogant og usakleg, så kan du begynne sjå på kva du sjølv har skrive på dette forumet.
Forklar så meg kvifor du meiner kornet blir øydelagt, når du sjølv seier, etter at du laga din første kornsirkel:
...kornet reiste seg etter noen dager.
...før du held fram med:
Mange av bøndene i England er dritlei av denne vandaliseringen.
Kanskje kan de som har vore i England og besøkt kornsirklar stadfeste at bøndene, som i enkelte tilfelle får ei kjekk ekstra-inntekt grunna besøkande til kornsirklane, verkeleg er så fiendtleg innstilte som Erik påstår? Utifrå dei mange bilda som er lagt ut på internett, synes det som om kornsirklane er godt besøkte. Eg trur ikkje det skjer utan at bøndene veit om det eller har godkjent det.
Så byrjar du å bli meir fantastisk, Erik, for ikkje å seie eit matematisk geni i mine auge! Du påstår å kunne lage ein kornsirkel på 30 m i diameter på 20 minutt ute i det fri. Dersom du er i stand til å lage tilsvarande kornsirkel i mindre målestokk, på like kort tid, men på eit stykke papir (ja, det er lovleg) og sidan legger det ut på dette forumet, så skal eg begynne å tru på deg.
Så snart du er klar skal du få oppgitt eit mønster, gjerne med både sirklar og buer, som du så kan presentere for oss innan ein gitt frist. Eller har du lyst å teikne Milk Hill-formasjonen? (Kan du forresten forklare meg korleis du deler ein sirkel i sju, eg hugsar ikkje den barnelærdommen.) Reknar eigentleg ikkje med at du orkar dette, for geni som deg har vel andre ting å henge fingrane i, men det hadde jo vore fint med eit lite arbeid som kunne vist oss din visdom og genialitet. Du påstår jo at det er så enkelt og at du nesten ikkje treng førebuingar, så dette er nok venstrehandsarbeid for kapasitetar som deg.
Dersom du klarer dette, eller på annan måte kan vise at du er så genial i kornsirkel-produksjon som du utgir deg for, vil fortsettelsen på denne tråden bli både lærerik og revolusjonerande. Om ikkje, må vi begge vurdere om vi vil kaste vekk meir tid på denne 'tullete' saka. Det blir med påstand mot påstand. Du har dine radikale idear, eg har mine.
PS! Radikal betyr også omveltande og ytterleggåande, ifølge vår felles venn wikipedia. Med andre ord: Eg finn det særs ytterleggåande å påstå at ein kan lage tildels enorme formasjonar i ein åker utan å etterlate seg menneskelege spor, utan å øydelegge avlinga og utan å bli oppdaga - på relativt kort tid. Dersom du meiner det ikkje er radikale påstandar, så synes eg nesten du må kome med ut av skapet med det du har, for å bli teken seriøst.
PS! Dersom andre der ute kan hjelpe meg og evt. Erik med å dele ein sirkel i 7, 9, 11, osv. like delar, høyrer eg gjerne frå dei. Ikkje ante eg at slikt kan gjerast
...uten noen som helst forberedelse...
(Nei, Erik har ikkje laga Milk Hill, men han burde vel vere i stand til det?)