(Nå har jeg vært veldig late. Jeg skrev dette her før i et facebook gruppe på Engelsk, og hadde ikke lyst til å skrive alt på nytt til Norsk, så jeg brukte en tjeneste fra Freetranslation.com for å oversette dette. Så for første gang kan du lese en innleg fra meg i ordentlig Norsk
West Overton 08-08-’09 I of II
(
http://www.lucypringle.co.uk/photos/2009/uk2009ck.shtmlTa en titt på fotoets for det vakkere leiet av kornet)
Jeg har lett etter en forklaring om et spesifikt tema i cropcircle design, som ha blitt brukt ofte spesielt de siste få år, men også i det tidlige› 90’s'. Det er et mønster av tre sentere på en rett ledning. Å være i bruk for det lange, kunne en si at det er et kjerne-tema innenfor avlingskretsdesign, men hva betyr det ?
Jeg har vært foolin rundt med det og det er adskillige måter å se på dette temaet. Du kan se det som en extention av Vesica Pisces, som definerer to punkt ; radien av to kretser. Tredje senteren definerer enn øksen av en krets. Slik kan du forbinde den tre senterens innenfor en krets, to kretser innenfor en krets (som Yin Jang), eller tre overlappende kretser. Fra her du kan forlenge denne bevegelsen uendelig fordi hvert område mellom to sentere kan bli definert igjen i den samme måten.
Dette mønsteret er seks foldgeometrier som jeg tror. Takk til en korrespondanse på den Hellige Geometrien gruppen på Facebook (takk Nasrullah) fikk jeg forslaget å plassere en Merkabah (eller Startetrahedron, eller stellated octahedron) i forhold med disse danningene.
En tetrahedron er en Platonic solid som representerer brann. Å plassering av to tetrahedrons sammen slik at de deler en senterposisjoner for syntesen av hann og kvinnelig energi. Jeg er familliar med dette ikke meget men angivelig det er et energifelt som omgir hvert menneske er. Når det er aktivisert kan det bli brukt som en vessile til høyere dimensjoner. Hvis din inn i dette, kunne du kanskje ha noe bruk med thes spesifikk danninger. Jeg er meget interessert i noen synspunkt. Slik føl fri å gi din mening. Tilføy en billedtekstVest Overton 08-08-› 09 som jeg av II (
http://www.lucypringle.co.uk/photos/2009/uk2009ck.shtml Tar en titt på fotoets for det vakkere leiet av kornet)
Jeg har lett etter en forklaring om et spesifikt tema i cropcircle design, som ha blitt brukt ofte spesielt de siste få år, men også i det tidlige› 90’s'. Det er et mønster av tre sentere på en rett ledning. Å være i bruk for det lange, kunne en si at det er et kjerne-tema innenfor avlingskretsdesign, men hva betyr det ?
Jeg har vært foolin rundt med det og det er adskillige måter å se på dette temaet. Du kan se det som en extention av Vesica Pisces, som definerer to punkt ; radien av to kretser. Tredje senteren definerer enn øksen av en krets. Slik kan du forbinde den tre senterens innenfor en krets, to kretser innenfor en krets (som Yin Jang), eller tre overlappende kretser. Fra her du kan forlenge denne bevegelsen uendelig fordi hvert område mellom to sentere kan bli definert igjen i den samme måten.
Dette mønsteret er seks foldgeometrier som jeg tror. Takk til en korrespondanse på den Hellige Geometrien gruppen på Facebook (takk Nasrullah) fikk jeg forslaget å plassere en Merkabah (eller Startetrahedron, eller stellated octahedron) i forhold med disse danningene.
En tetrahedron er en Platonic solid som representerer brann. Å plassering av to tetrahedrons sammen slik at de deler en senterposisjoner for syntesen av hann og kvinnelig energi. Jeg er familliar med dette ikke meget men angivelig det er et energifelt som omgir hvert menneske er. Når det er aktivisert kan det bli brukt som en vessile til høyere dimensjoner. Hvis din inn i dette, kunne du kanskje ha noe bruk med thes spesifikk danninger. Jeg er meget interessert i noen synspunkt. Slik føl fri å gi din mening...
Enda et eksempel på tre i en rekke, i et mulig forhold med en stellated octahedron, eller Merkabah. Ringene ville passe i til eachother hvis plassert konsentrisk. Plassert på basisen av hver trekant, de deler et forhold med tuppen av motsetningen en, mens blir fortalt med senteren også. Det utflatete kornet viser ikke ringene, men temmelig området mellom dem når theyre som blir flyttet fra hverandre.
Garsington, Oxfordshire, 29-06-’07