Der er liten helt sikert i dette felt, tror jeg. Og det gjør at alle teoriër er likeverdig. Fordi hvert teori inneholder elementer som er ikke allmen annerkjent . Jeg vet ikke. Men jeg har vell mine tanker, selvfølgelig; Her er det jeg tror;
Jeg tror vårt evolusjonaire mål er å blir Et med Alt.
I moderne evolusjonslære, chaosteori, sosiologi og kvantfysik vet vi i dag at evolusjon av et system, eller et art ikke skjer gradvis, men fasert; i et forholdsvis kort tid kan nye informasjon blir implementert, følget av et langt period med ingen eller liten forandring / tilpasning. Det i motsetning til det Darwin trode, som gik ut fra et gradvis evolusjon.
Jeg tror 2012 dreier seg om et evolusjonskifte. Jeg tror at neste fase i vårt uvikling er at vi skal våkne opp, fra et kollektiv ubevissthet, till kollektiv bevissthet. Om vi nå skal legge merke til det i vårt livstid vet ikke jeg. Kanskje er det ikke merkbar før etter en langt tid. Kanskje historiker i framtiden kan ser tilbakke till vårt tid og peke till et bestemt tidspunkt; akkrurat dér var vendepunkten. Vi få se.
Et slik hendelse trekker vist opmerksomhet i vårt nabolag (UFO-er), og vi få hjelp i dette proces fra dem som har allerede gått denne skrit, og ligger en- eller flere skrit fram på oss på veg til Enhet. I fortiden skulle vi har kallet dem Guder. Men alle er med i prosessen som former kornsirkler, inklusivt Jorden selv, og menneskeligheten.
Jeg tror Matinsell hill formasjonen viser det. Sirkelen i midten er resultat av et samarbeid (la oss sier at det er et kornsirkel, men hva er det egentlig et kornsirkel står for; er formasjonen mål eller middel? Men det er et annet emnet) Fire av seks gjør det i fult bevisthet. En har nettop våknet i bevissthet. Og en gjør det på et ubevisst nivå. Jeg vet ikke om vi nå er femte eller sjette sirkel.
Men spørsmål i dette emnet vår jo egentlig Hvordan.
Jeg tror at kilden /drivkraften er Jorden. Kraften som trengst for å legge korn flatt kommer utfra Jorden selv. Som et slags energetisk ”raping” kan der opstår sirkler, eller ringer, der vor meridianer krysses. Men så snart mønstrene og plasering av et formasjon inneholder elementer som vises at der er et bevist plan bak, er der mer gående.
Energien kan blir brukt, og styrt av flere. Igjen er det Bevissthet som er nøkkelord.
For å forstår hva det er jeg pludrer om, må en kanskje har et forståelse av et bestemt synesvinkel om realiteten. Det er selvfølgelig hver for seg som må bestemme om det kan være et sannhet, men i et økende grad vinner holistiske teorier felt i vårt dagligs liv, og avstand mellom vitenskap og spiritualitet minker stadig.
Jeg kan prøve å forklare alt, men det blir du sikert ikke mye klokere av når jeg skriver det. Hvis dette høres interessant, og sannsynlig ut kan du finne ut selv. Andre har allerede skrived så mye finere om det enn jeg kan. Hvis du vil lete på nettet då er: Non-locality, interconnectivnes, entanglement, Holographic paradigm, A-field, for å nevne noe, bra søkeord.