laget av mennesker

Diskuter alt om kornsirkler

laget av mennesker

Innlegg eva-marie » Søn Mai 10, 2009 10:30 pm

Heisann!!
JEg hadde flyttet tråden "Laget av menensker" fra "Kornsirkler 2009" til "Ulike kornsirkeltemaer". Flyttinga gikk greit, men da jeg ville slette temaet fra opprinnelig plass, forsvant det også fra sin nye plass.
Beklager Erik, og Adi! Dette var ikke meningen.
Klarer dere å rekonstruere?
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: laget av mennesker

Innlegg adi » Ons Mai 13, 2009 9:57 am

Vi hadde en tråd som het "Om metoden", der var en del andre folk med, blant annet Sirkelmaker.

Hvor er den tråden blitt av? Flyttet? Skiftet navn?

Det med "Laget av mennesker" vet jeg ikke.
adi
 
Innlegg: 62
Registrert: Man Jun 09, 2008 9:39 pm
Bosted: Oslo

Re: laget av mennesker

Innlegg eva-marie » Fre Mai 15, 2009 7:49 pm

Tråder som har vært inaktive i noen måneder, blir automatisk slettet av forum-programmet. Jeg kan imidlertid velge bort slik automatisk sletting. Er det ønske om det?
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: laget av mennesker

Innlegg aci manager » Ons Apr 27, 2011 2:18 pm

Hei,

Artig å lese hva andre har skrevet før, så ikke slett med mindre det er bare kopier av det som står fra før. Jeg lurer på om det er funnet kornsirkler på andre planeter, eller er dette et jordisk femonen? Finnes jo videoer av både tårn, baser og pyramider både på Mars og Månen.
aci manager
 
Innlegg: 3
Registrert: Man Apr 18, 2011 6:13 pm

Re: laget av mennesker

Innlegg Olaf H » Lør Sep 24, 2011 1:04 pm

Hei Erik.
Jeg har ikke noe spesiel mening om temat her akkurat nå, men for ikke å ødelegge Cherhill 2011-tråden helt, flytter jeg et lite svar hit.

Velmenende råd er aldri føringer i mitt hode.
Men det å skulle tillegge Ewa et motiv om å ønske å "skjule ting", er bare enkelt og greit for dumt.
Det meste er belyst i bøtter og spann på cropcircle connector sine sider, så du må ikke villede andre på dette forumen til å tro at Ewa sitter med den store nøkelen til hva som skal "slippe ut" av informasjon.
Olaf H
 
Innlegg: 6
Registrert: Man Jun 21, 2010 9:10 pm

Re: laget av mennesker

Innlegg Olaf H » Ons Sep 28, 2011 1:14 am

Erik, du misfoestår endel.
Administrator, altså Eve, og endel andre av oss ser i utgangspunktet din arumentasjon som utidig krangling, tror jeg.
Og selvsagt må man tenke selv, hvis man leser alt på CCC. Ganske vidløftig en del av det.
Men som Erik Bye sa,,, Det kan bekjempes med å bruke hue".

Men det er feil å angripe Eva, det skjønner du selv.

Men din tidligere analyse av kravet til "vitenskapelig teori" er ikke så dum, ser du.
Min personelige innstilling til hva som føles komfortabelt, er ikke i tråd med det du påstår.
Min inntuisjon sliter derimot med hvorhvidt dette kan avfeies. Avfeielse ville vært det komfortable, ser du. Men det finner jeg ikke noe grunnlag for.

Du sier at kun to sirkler undrer deg? Er dette fra tidlig 80?
Selv om det er fra 2000 er det rimelig mange sirkler det dreier seg om.

Poenget Erik, er at jeg også gjerne skulle funnet en sannhet, men seriøs forskning på temaet virker til å være i det blå. Talbot og Jannsen er vel av de få som er igjen. Om 30 av årets sirkler er menneskeskapt, så ikke mas om det.

Poenget er om ALLE er det? Der trenger verden en seriøs forskning.
Hvis du har den kompetansen du hevder, så hjelp til isteden for å bare motargumentere...

Det trengs seriøs forskning, ikke kranglefanter som deg og meg.
Olaf H
 
Innlegg: 6
Registrert: Man Jun 21, 2010 9:10 pm


Gå til Ulike kornsirkeltemaer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron