hva er dette

Diskuter alt om kornsirkler

hva er dette

Innlegg all » Tor Okt 30, 2008 11:09 pm

corn.jpg
hva er dette
kornsirkel.jpg
muffens


Nå har jeg vært på Google earth å sett litt rundt ved områdene rundt area 51. Det er mange uforklarlige ting man ser. blant annet områdene rundt der er veldig fargerike blåe rød å lingnende. Det er også en del fly baser hvor det ser ut som om det er blitt lagd sirkler og trekanter.
a.jpg
all
 
Innlegg: 1
Registrert: Tor Okt 30, 2008 10:51 pm

Re: hva er dette

Innlegg -H- » Søn Des 14, 2008 1:01 am

De runde formasjonene kjenner jeg ganske enkelt igjen som jorder. Har sett bilder av åkrer som blir lagt i sirkler, av en grunn jeg ikke kjenner. Skulle ikke tro det er noe spesielt med det :wink:

Når det gjelder flekker på bakken.. Google Earth er ikke perfekt. Det kan jo være en glipp i programvaren, eller andre tekniske feil. Har funnet flere steder hvor bildene er merkelige; bygninger som lener mot hverandre er et eksempel!

Jeg mener ikke å drepe entusiasmen din, jeg kommer bare med forslag til hva det kan være! Skulle gjerne fått mer konkrete svar selv! :D
aka Henrik B.L.

"There are two infinite things; the Universe and human stupidity. And I'm not sure about the first." A. Einstein
"It is not death that a man should fear, but he should fear never beginning to live"
-H-
 
Innlegg: 21
Registrert: Tor Mar 27, 2008 12:07 am
Bosted: Ski


Gå til Ulike kornsirkeltemaer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron