jeg har lest den artikkelen en gang, men det er en stund siden nå, og jeg husker ikke nøyaktig innholdet, men jeg er enig med deg i at det er utrolig spennende og interessant! Jeg syns alt som har med Universet og andre planeter osv. å gjøre er utrolig spennende, og den gangen jeg skal begynne å jobbe, må det være med noe innenfor det... Jeg leser gjennom alt jeg finner av stoff om alt utenfor Jorda, og mysterier som kan linkes til ting utenfor atmosfæren vår! Jeg får tak i hvert eneste nummer av Illustrert Vitenskap også!
den kornsirkelen du snakker om, tror jeg ikke jeg har sett?! kan du sende en link eller et bilde? enten her eller på PM?
det at vårt univers er det eneste er for meg vanskelig å tro.. for hva finnes utenfor universets grenser? ingenting? vitenskapen har da bevist at ingenting er ingenting? ikke engang den mørke massen i universet som ikke inneholder luft av noe slag er ingenting! den er blitt gjenkjent som universets skjelett! så jeg tror, hittil, at mennesket ikke kan fatte hva som egentlig skjer der ute... jeg tror det er så ufattelig stort, at det er umulig å tenke seg det! og om det er enda flere universer der ute...?
jeg blir rett og slett helt lamslått når jeg leser om det, og tankene vandrer til forskjellige teorier!
helt til slutt, unnskyld for dette "off-topic" spørsmålet; men er det noen som vet om noen nettsider om dette emnet, som er til å stole på? annet enn IllVit's hjemmesider?