NRK 1: BERULFSENS KONSPIRASJONER om kornsirkler

Diskuter alt om kornsirkler

NRK 1: BERULFSENS KONSPIRASJONER om kornsirkler

Innlegg eva-marie » Man Nov 30, 2009 10:55 pm

Onsdag 2. desember kl. 19.55 viser NRK 1 en ny del i serien BERULFSENS KONSPIRASJONER. Programmet handler blant annet om kornsirkler.
Hva slags konspirasjoner kan det være snakk om, tro? At noen (tullinger) tror kornsirklene IKKE er laget av mennesker? Vi får se....
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: NRK 1: BERULFSENS KONSPIRASJONER om kornsirkler

Innlegg eva-marie » Ons Des 02, 2009 9:23 pm

Jøss!! Jeg er imponert! Jeg har sett for mye dårlig informasjon om kornsirkler på TV til at jeg turde håpe på noe bra, men dette var jo rett og slett flott! Mye sakelig og god informasjon om fenomenet!! Takk Berulfsen. Jeg sender deg omgående et eks. av boka mi.
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: NRK 1: BERULFSENS KONSPIRASJONER om kornsirkler

Innlegg asmunn » Ons Des 02, 2009 9:47 pm

Dette var da en flott reportasje. Claes Svan samt Ødegaard gjorde det bra. Jeg er enig at man skal være kritisk, men, må også se i øynene at det meste av dette som skjer, er helt uforstående. Det skal bli spennende å følge med videre. Når kommer det ei løsning på alt dette? Er spent!

Asmunn
asmunn
 
Innlegg: 3
Registrert: Fre Mar 28, 2008 11:36 pm
Bosted: Sifjord

Re: NRK 1: BERULFSENS KONSPIRASJONER om kornsirkler

Innlegg eva-marie » Ons Des 02, 2009 9:52 pm

Berulfsen presenterte jo overhodet ingen konspirasjon! Han intervjuet heller ingen store skeptikere for å fortelle at dette nok bare er fusk og fanteri, slik som han pleier! Helt ulikt de andre programmene i serien. Berulfsen virket rett og slett oppglødd og interessert i både UFO-spørsmålet og kornsirkelfenomenet!
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: NRK 1: BERULFSENS KONSPIRASJONER om kornsirkler

Innlegg Peter » Tor Des 03, 2009 9:16 pm

Etter førukens episoden fryktet jeg det verste, men dette var kjekt å se på. Dette kan vekke interesse for noen.
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal


Gå til Ulike kornsirkeltemaer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron