Hvorfor England?

Diskuter alt om kornsirkler

Hvorfor England?

Innlegg Helge » Tor Jul 16, 2009 7:22 pm

Disse fantastiske kornsirklene som oppdages i England, hvorfor oppstår de for det meste her?
Mennesker, elektromagnetiske experimenter eller hvem lager dem? :D Helge
Helge
 
Innlegg: 6
Registrert: Lør Jun 27, 2009 11:53 am

Re: Hvorfor England?

Innlegg Peter » Tor Jul 16, 2009 11:31 pm

Jeg leste "Mists of Avalon" av Marion Bradley i fjor.
Boken handler om Kong Arthur legenden, mot en bakkgrunn av et kulturskift fra et Romersk, till et Kristent tidsalder. Avalon eksisterer på to forskjellige plan samtidlig; som et kloster, og som et hellig sted av det gamle religion. Etter hvert blir det vanskelig å nå sistnevnte, fordi samfunnet ikke lenger er tilknyttet till det gamle religion lenger. Avalon er dermed et synonim for Atlantis.
Hva om England er kanskje et slags Avalon for verden? (Ikke at jeg tror at England skal forsvinne snart, men at det har et spesielt funksjon i tider av store kulturelle endringer)
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal

Re: Hvorfor England?

Innlegg kivriel » Ons Jul 22, 2009 1:46 pm

Hvis de lages av utenomjordiske ( som jeg tror ), så har jeg følgende påstander/betraktninger :

1. Engelsk er et verdensspråk, noe som er en stor fordel når det gjelder å spre brudskapet.
2. Ved å plassere de fleste i ett område oppnår man mere omtale enn om de blir spredt utover.
3. England er et godt utviklet vestlig land. Om de hadde blitt lagd f.eks i et utviklingsland ville det blitt behandlet mindre seriøst.
4. Flere sirkler refererer til 2012 ( http://forum.kornsirkler.org/viewtopic.php?f=3&t=774)
Hva skjer i England i 2012? : Olymiske sommerleker.
Hvis det kommer spektakulære kornsirkler sommeren 2012 så blir lettere å spre budskapet til hele verden i forbindelse med sommerlekene.
kivriel
 
Innlegg: 80
Registrert: Lør Mai 09, 2009 8:35 am
Bosted: Trondheim

Re: Hvorfor England?

Innlegg kivriel » Ons Jul 22, 2009 2:00 pm

Hva er så budskapet ?

Det er tydelig at nyheten om kornsirklene forties i media, SETI, og av alle verdens politikere og militære.
De mener vel at menneskeheten har best med å være alene i universet, slik at ting forblir som de er.
Ref.: http://forum.kornsirkler.org/viewtopic.php?f=1&t=901

Denne taktikken forbigår alle politikere, militære og andre , og henvender seg direkte til folket.
Myndighetene kan bare sitte å se på uten noen innflytelse.
Etter hvert vil budskapet være kjent, vi er ikke alene i universet og vi er allerede blitt kontakten av utenomjordiske.
kivriel
 
Innlegg: 80
Registrert: Lør Mai 09, 2009 8:35 am
Bosted: Trondheim


Gå til Ulike kornsirkeltemaer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron