25/8-08 East Field

25/8-08 East Field

Innlegg eva-marie » Man Aug 25, 2008 6:58 pm

Denne fantasktiske formasjonen oppsto natt til i dag, som den fjerde på East Field dette året.
Bilde
Den er stor, den er vakker og jeg har bare én kommentar: WOW!!
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: 25/8-08 East Field

Innlegg covidth » Tir Aug 26, 2008 9:30 am

Er det ike noe kristent øver denne kornsirkelen. Tenker på "Guds øye" i midten og antall sider i stjerna.
covidth
 
Innlegg: 6
Registrert: Ons Jul 30, 2008 12:35 am

Re: 25/8-08 East Field

Innlegg Peter » Tir Aug 26, 2008 5:37 pm

Jeg synes og at det kan ses utfra et Kristent synesvinkel. Gud blir ofte fremstilt som et trekant med et øy. Lå merke då at slangen er faktisk en av det Syv. Oprimmelig hadde han ingenting å gjøre med "det onde" :evil: . Det er av et mye senere dato. Slangen gav oss bevisthet.
2012 hypothesen funker og bra; Quetzcoatl (slangen) kommer atte når solen (heptagram) står konjunkt med sentrum av galaxen (sirkelene)
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal

Re: 25/8-08 East Field

Innlegg eva-marie » Tir Aug 26, 2008 9:32 pm

Jeg har flytta Hildes innlegg hit:

Hilde 26 Aug 2008 10:39 am

Er det mulig!!!!!!!! Denne siste som dukka opp i East Field, Wiltshire er noe av det vakreste jeg har sett på kornsirkelfronten. Fikk nærmest "hakaslepp" av denne her. Fantastisk vakker!
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: 25/8-08 East Field

Innlegg Cens » Ons Aug 27, 2008 4:36 pm

Jeg har laget et innlegg beregnet for det engelske forumet på cropcircleconnector.com, men det ser ut til at
det tar vinter og vår før en ny konto blir aktivert. Det er et par hundre på vent.
Jeg legger det derfor inn her :
-------------------------------------------------------
This cropcircle tells me:

The triangle in the centre represents our three-dimensional universe.
The eye represents man observing.
Man is observing an experiment.

The experiment is particles shot out in 3D, accelerated to reach a critical energy level
to enter/detect subspace. The bubbles represents different subspace.

There are 7 major subspace.
In addition there are 8 smaller subspace for each of the major.
The subspaces are reprecented by bubbles meaning they are not of the 3D kind.
Those major subspace are seperated from the rest of the smaller by another energy barrier.

If you have watched Stargate you have seen the crew travel in subspace through some sort of tube.
That tube is represented in the cropcircle by the clear scribe lines running thru all the spiral circles.
The cropcircle establish that it is possible to travel through subspace
to reappear in another location in our 3D universe, using such a tube in subspace.
The lager circumference surrounding the 7-arm star represents the preferable path/tube to travel
from one location i our 3D to another. It is wider than the other telling us that it is safer.

The string teory predicts between 7 and 11 subspaces of different magnitudes.
A particle experiment is going to take place 10th of september at the cyclotron in Cern.
The bars and sinuscurve on the one arm of the 7-arm star represents the cyclotron and its Atlas detector.
The cropcircle predicts the experiment to detect subspace. It could also represent a Stargate.

The cropcircles are drawn like this to guide us in using our hart to interpret the messages.
You have to listen to your hart to be able to solve the messages.
Otherwise they could just have written it, and it would have been a monologue.
Creativity is about listening to your hart. Even science will not advance without creativety.
If you create an idea, presnets it to your hart and get a confirmation by receiving an inspiration
you then know you are on the right track. I believe that this is partly what the cropcircles are about.

Deduction/Idea -> Contemplation/Meditation -> Confirmation/Inspiration = Communication with the cropcircle makers.

can you feel that this make sense?
Cens
 
Innlegg: 2
Registrert: Ons Aug 27, 2008 4:33 pm

Re: 25/8-08 East Field

Innlegg Peter » Tor Okt 02, 2008 8:15 am

Jeg måtte tenke på noe jeg leste et sted for noe år siden; statistisk sett er der et sammenheng mellom solaktivitet og børsbevegelser. Dvs at børsen går ned når mengden solvind er lav. I dag har vi det laveste nivå solvind i femti år. Det sentrale trekanten i heptagrammen har blitt bragt i forbindelse med pyramiden på dollarbiljetten.
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal

Re: 25/8-08 East Field

Innlegg -H- » Søn Des 14, 2008 7:09 pm

Kan tydelig se at alle teoriene jeg har lest om, både her og andre steder, kan stemme veldig bra! Personlig syns jeg formasjonen er utrolig fin!
De ytterste sirklene minner meg om Milk Hill-formasjonen fra 2001 :D
aka Henrik B.L.

"There are two infinite things; the Universe and human stupidity. And I'm not sure about the first." A. Einstein
"It is not death that a man should fear, but he should fear never beginning to live"
-H-
 
Innlegg: 21
Registrert: Tor Mar 27, 2008 12:07 am
Bosted: Ski

Re: 25/8-08 East Field

Innlegg Alexsandra » Fre Feb 13, 2009 11:55 am

Alexandra

Jeg har flyttet innleget di8tt til en ny tråd "Kornsirkler på Studio FEM"
Du finner tråden under ULIKE KORNSIRKELTEMAER

Eva-Marie
Alexsandra
 
Innlegg: 1
Registrert: Fre Feb 13, 2009 11:39 am
Bosted: Trofors


Gå til Kornsirkler 2008

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron