15/8-2008 Etchilhampton Hill

15/8-2008 Etchilhampton Hill

Innlegg eva-marie » Fre Aug 15, 2008 10:50 pm

En kornsirkel med mønster som et kristent kors!
Bilde

Noen synes kanskje det er overraskende at kornsirkelen så klart viser et symbol fra én bestemt religion, men faktum er at dette har skjedd mange ganger tidligere, men da med symboler fra andre religioner. F.eks. jødiske (kabbalaen og menoraen), egyptiske (horus vinger og ankh), keltiske (Betane Wheel og keltiske kors), indiske (mandalaer) og indianske (Mayasymboler og nordamerikanske).[code][/code]
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: 15/8-2008 Etchilhampton Hill

Innlegg eva-marie » Fre Aug 15, 2008 11:22 pm

Her er noen tidliger eksempler på klassiske religiøse symboler:

Den jødiske kabbalaen i blomstrende raps i 1997:
Bilde

Den jødiske menoraen i 1999:
Bilde

Det egyptiske symbolet Horus' vinger i 1999;
Bilde

Det keltiske Betane Wheel i blomstrende raps i 1998:
Bilde

Mayasymbol:
Bilde
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: 15/8-2008 Etchilhampton Hill

Innlegg Peter » Lør Aug 16, 2008 6:56 pm

Denne formasjon har kommet på et veldig bra tidspunkt for meg, og jeg er takknemlig for dem som har laget det

I Mai skrev Karen Alexander, om Hackpen Hill formasjonen, angående sammenheng i mønsteret med Milk hill ’01:

”2001 was a pivotal year for the crop circle phenomenon and for the whole world - I wonder of we are being told something important here
about the nature of 2008? “

Og så, mens genocide og okkupasjon ble forberedt i Kaukasus, fikk vi 08-08-’08 formasjonen, som er1/3 av det samme Milk Hill formasjonen.

Og etter det var det snakke om at 08-08 var menneskeskapt, og jeg ble fortvillet. Jeg hadde et følelse som om alt i verden var korrupt.

På 03-08 skrev jeg i et reaksjon om planet X til Sirkeline:
”... Det eneste vi har kontrol på er oss selv. Vi påvirker hverander på mange forskjellige måter, og angst er veldig smittsomt. Hvis vi har ingen tro i at vi kan overleve då er vi selv Nibiru. Jeg tror at myther og legender om helter som frelser verden er om oss.”

Og jeg ville ikke smitte noen med min angst at vi står foran nok en katastrof, hvori etnisk rensing blir brukt som et eksus for å legge kontrol på det siste oljereserver vi har.

Jeg tror virkelig at vi står foran bedre tider. Men hvor mange mennesker må dø før vi få det till?

Og her kommer et så veldig pent og serén kors.
Jesus var ikke den eneste som ble korsfestet. Odin ble henget på Ygdrassil. Loki ble festet på et stein, samt Prometheus. Dette bety det samme ting; for å bli Guder selv, må vi gå hele omgangen fra de åndelige blir vi festet till de fysiske og tilbakke igjen.

Religiøse symboler kan være veldig kraftig. Dette er min personlige mening. Hvis jeg har fornæremet noen med å snakke så åpent om et religiøs symbol, da beklager jeg meg for dette.


http://www.world-mysteries.com/sar_5.htm.
Se på linken for en helt annet, mer jordisk synesvinkel om keltisk korsett.

Vennlig hilsen,
Peter
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal


Gå til Kornsirkler 2008

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron