Horton (Devizes), Wiltshire 24/6 2008

Horton (Devizes), Wiltshire 24/6 2008

Innlegg Nils Kenneth » Tir Jun 24, 2008 4:53 pm

Ny sirkel i Horton (nær Devizes) i Wiltshire, UK.
Rapportert 24/6 2008.

Bilde


Les mer her:
http://www.cropcircleconnector.com/2008 ... n2008.html
-- Smil til verden, og verden smiler til deg! --
Nils Kenneth
Site Admin
 
Innlegg: 21
Registrert: Tir Apr 01, 2008 7:25 pm

Re: Horton (Devizes), Wiltshire 24/6 2008

Innlegg Mette K. » Tir Jun 24, 2008 7:46 pm

Hei, Kornsirkelen av 24/6-2008 er nok noe av det flotteste jeg har sett, enda jeg har sett mange. Muligens er fotografiet ekstremt flott, men uansett er dette helt fantastisk. M.v.h. Mette K.
Mette K.
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Jun 24, 2008 7:42 pm

Re: Horton (Devizes), Wiltshire 24/6 2008

Innlegg Mette K. » Tir Jun 24, 2008 9:21 pm

Vel, efter iherdig forsøk på innlogging ( Forum ) ser det ut til at alt er ok efter god hjelp av Eva-Marie. Det var noen startproblemer kan man si... ( Men det vet jeg gjelder mange ). ( Det er kanskje derfor flere aktuelle deltakere ikke får frem sitt budskap/innlegg.) -Dog, jeg skal veilede mine bekjente så godt jeg kan for at de skal kunne komme inn på denne siden.
Som nevnt i mitt forrige ( første ) innleggs forsøk, er sirkelen av 24/06.2008 helt eksepsjonellt spesiell. Se : lys-settingen og glansen i den! Har som nevnt sett mange sirkler, men denne er anderledes. Har selv en følelse av at dette års Kornsirkler ( 2008 ) vil være litt uvanlige, nettopp for at " de " skal kunne nå frem til oss med sine budskap. Og i og med at den som ble sendt oss for en liten tid siden ( fotos via nettet ) overhodet ikke inneholdt en eneste sirkel i det hele tatt, ser det ut til at " de " nå gjør en liten vri.
Jeg var så heldig å være med John Gursli og hans gruppe ( 20 stk ) til England i juli i fjor, og vi så/var inne i 8 sirkler. Det hele var en eventyrreise.
Vi dro til England primært for å se Kornsirkler, men goså andre spesielle steder,-som Salisbury,Glastonbury,Stonehenge, Lands End etc.
Egentlig var det for Kornsirklenes sin del vi var der, og den som ble laget 7/7-2007 var unik. Den var laget som et OHM-tegn ( for de som vet hva det betyr/innebærer.) -Den var dessuten laget med 150 små og store sirkler,alle geometrisk og matematisk korrekt, for det frotalte en indianer som er matematiker, og som vi møtte midt inne i sirkelen,utroli nok. Den var enormt stor, og den ble laget på 45 sekunder. En flott dokumentarfilm er laget om denne.
Åkeren lå i et åpent landskap med mange store kornområder rundt omkring, - rett nedenfor Nap Hill hvor mange mennesker hadde samlet seg for å bivåne et evt. mysterium den natten. De fikk " valuta for pengene " kan man si.
Det som nå er spennende, er hvilken Kornsirkel som vil bli laget den 8/8-2008.
Det er å legge til her : at Olympaden i Beijing ( Peking ) starter den 8/8.2008, med åpningsseremoni kl. 8 p.m.
Skulle gjernest vært tilstede på Nap Hill selv, men er dessverre forhindret.

-Jeg spurte en gang en kornsirkel-entusiast om hva/ hvem han trodde det var som laget disse sirklene, og han svarte :
" Det vet vi ikke. -Men det jeg tror - er at de på en vakker måte vil fortelle oss at vi er ikke alene ".

Til eftertanke.

Med vennlige hilsener Mette K.
Mette K.
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Jun 24, 2008 7:42 pm

Re: Horton (Devizes), Wiltshire 24/6 2008

Innlegg eva-marie » Tir Jun 24, 2008 10:24 pm

Hei Mette og velkommen i forumet!
Hyggelig å se at du fikk til å legge inn melding.

Jeg kopierer innlegget ditt til en een tråd under Ulike K0rnsirkeltemaer som jeg kaller 07.07.07 og 08.08.08?
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am


Gå til Kornsirkler 2008

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron