Kornsirkler i England

Kornsirkler i England

Innlegg Odd1 » Søn Apr 20, 2008 8:04 pm

Heisan.
Ja nå er de her i gjenn - de fantastiske kornsirklene eller heller det vi skulle kalle kornfigurer. Og spørsmålet er i år som alle tidligere år: Hvem er figurmakerne?
Det vet jeg ikke, men jeg kan forsikre alle som gidder å høre på meg at det absolutt ikke er noen "gang" fra nærliggende pub som har brukt nattetimene til å tråkke ned en figur på 60 meter i diameter.
No Sir- den forklaringa er bare for dum- i alle fall for meg. Personlig har jeg sett figurene, gått i figurene, ligget i figurene, luktet på figurene, smakt på korn fra figurene - De fleste av dem kan umulig være menneskelaget.
Så vil jeg ønske alle en god sommer - det er virkelig et godt tiltak at Kornsirkerl. com legger ut informasjon om figurene. Det er er tema som menge er svært interessert i.

Odd1
 
Innlegg: 6
Registrert: Fre Apr 18, 2008 9:58 am
Bosted: Fana

Innlegg -H- » Man Apr 21, 2008 9:15 pm

jeg er helt enig med deg.. at mennesker skal ha laget figurene, blir rett og slett for dumt!
Jeg gleder meg til mange kornsirkler i år! :D
aka Henrik B.L.

"There are two infinite things; the Universe and human stupidity. And I'm not sure about the first." A. Einstein
"It is not death that a man should fear, but he should fear never beginning to live"
-H-
 
Innlegg: 21
Registrert: Tor Mar 27, 2008 12:07 am
Bosted: Ski

im a beliver

Innlegg Liller » Lør Mai 24, 2008 7:46 pm

jeg tror det er både og.
altså at noen er orginale og noen er menneskelagde.
om alle liksom er menneskelagde - hvorfor er millitæret der på flekken og kartlegger?

jeg skulle bare ønkse folk kunne ta det mer særriøst. vi har mye å lære.
Liller
 
Innlegg: 2
Registrert: Lør Mai 24, 2008 7:07 pm
Bosted: oslo

Vi har mye å lære

Innlegg eva-marie » Fre Mai 30, 2008 9:23 pm

Enig med deg, Liller, i at vi har mye å lære. Det er helt klart at det lages noen få kornsirkler av mennesker hvert år. De fleste år, når jeg tilbringer mine uker i England, ser jeg et par slike.
Slik jeg ser det er det imidlertid viktig ikke å la dette overskygge vår interesse for det virkelige mystriet. Med en åpen og undrende tilnærming til dette fenomenet, er det mye spennende å oppleve!
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am


Gå til Kornsirkler 2008

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron