27/6 2009 South Field

27/6 2009 South Field

Innlegg eva-marie » Lør Jun 27, 2009 10:44 pm

Wow!

Bilde

Den tar opp igjen noe av svaletemaet fra formasjonen på samme sted i fjor.

Mer info her: http://www.cropcircleconnector.com/2009 ... 2009b.html
eva-marie
Site Admin
 
Innlegg: 575
Registrert: Ons Mar 19, 2008 12:35 am

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg kivriel » Søn Jun 28, 2009 12:10 am

Enig: WOW :P

Her blir det spennende så se framover om noen greier å tyde dette.
Er det runer, hieroglyfer eller toner(musikk) eller hva ?
Rart om det bare skal være intetsigende streker....

Veldig spennende tider dette , det hagler med kornsirkler....
Jeg blir utålmodig, når kommer den store åpenbaringen ?
kivriel
 
Innlegg: 80
Registrert: Lør Mai 09, 2009 8:35 am
Bosted: Trondheim

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg kivriel » Søn Jun 28, 2009 12:16 am

Strekene ligner på et "printkort" eller baksiden på skjermkortet i PC'en min......
kivriel
 
Innlegg: 80
Registrert: Lør Mai 09, 2009 8:35 am
Bosted: Trondheim

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg Peter » Søn Jun 28, 2009 12:11 pm

"chemtrails" eller "stream of conciousnes". Vi bestemmer.
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg phander » Søn Jun 28, 2009 1:41 pm

Denne er ganska mangetydig. Jeg får litt assosiasjon til et klokkespill, synes nesten jeg kan høre toner når jeg ser på den. "Lenkene" kan se ut som noe til et printkort. Samtidig er bevegelsen i figuren parallell til firguren i Avebury Avenue, den som ble fullført i tre trinn. Har sett noen hentydninger til Mayakalenderen: http://www.cropcircleconnector.com/2009 ... 2009b.html.
phander
 
Innlegg: 10
Registrert: Man Jun 15, 2009 8:50 am
Bosted: Nord-Trøndelag

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg Urgim » Søn Jun 28, 2009 5:07 pm

Her er det lagt igjen en kodet melding, hva det nå enn kan være. Kanskje det er bokstaver fra en alien sivilisasjon? Ser ut som det kan være disse Zeta `ene. Helt i slutten av formasjonen ser det ut som et bilde av en Zeta.
In the Land of the Blind, the one eyed man is considered insane.
Urgim
 
Innlegg: 10
Registrert: Tor Mar 27, 2008 12:01 am

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg kivriel » Søn Jun 28, 2009 8:03 pm

Jeg har vridd "armene/grenene" slik at hvert tegn vies bedre.
Er det noen som har forslag til hvordan vi skal dele opp disse ?
Det hadde vært morsomt med en Norsk tolkning/løsning her :P
Vedlegg
Southfield230_3.jpg
Southfield230_2.jpg
Southfield230_1.jpg
kivriel
 
Innlegg: 80
Registrert: Lør Mai 09, 2009 8:35 am
Bosted: Trondheim

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg phander » Man Jun 29, 2009 8:52 am

Det kan se ut som skrifttegn, ja. Men hva slags? De som kommuniserer, ville neppe brakt frem et alfabet vi ikke kunne forstå. Altså må det være noe som er tilgjengelig, om enn kanskje for eksperter. Maya? (Hvem eller hva er dessuten Zeta?)
Hvis det er skrift, blir oppdelingen vanskelig. Er det flere linjer under hverandre? Eller er det bilder/symboler? Prøvde å finne like figurer, for noen blir vel gjentatt hvis det er skrift. Det eneste jeg fant av like figurer, er enden på de to ytterlenkenee/armene. De er nesten like: to streker med tre prikker under, og det som er under dem er igjen forskjellig.
En ting som er påfallene, er den nederste figuren, en oval som ender i en spiss. Den heller mot venstre. Vanligvis er figurene så rette og symmetriske, så dette tror jeg har batydning. Kunne det minne om en pendel i bevegelse?
Det er enda en mulighet å ta i betraktning: Figurene minner også om printkort/koblingskort eller hva det heter. Kan det være beskrivelse av/veiledning for noen slags elektronisk innretning?
phander
 
Innlegg: 10
Registrert: Man Jun 15, 2009 8:50 am
Bosted: Nord-Trøndelag

Re: 27/6 2009 South Field

Innlegg Peter » Man Jun 29, 2009 5:29 pm

Mange tanker og følelser her.
Først; dualisme. + og - kommer sammen og skape nytt.

Og kan vi se at ytterste armene består ut tre forskjellige linjer som kommer sammen i et små halv sirkel. Likt som hele formasjonen, så det viser et fractal prinsip, uendelighet.

Hva med tractorsporene? Er der fire eller seks linjer i midten? I all fall to av dem kommer sammen halveis, inn i tractorsporene. Det ser litt rotete ut ved første øyekast, men etter en stund er det tydlig at "skriften" består ut flere forskjellige linjer, med hver sitt eget "håndskrift".

Svalluven viser kanskje bare et slags forbindelse. Kanksje alle delene må settes sammen som brikkene i et puslespill.

Till slut; hjernene vårt er delt i to (dualisme igjen). Nervene i øyene vårt krysser delvis. Ytterste halvparter av det du ser krysser ikke, men det du ser rett foran deg krysser i midten av hjernene till motsatte side. På en måte som ligner på formasjonen, når du ser hvordan svalluven knytter alt sammen.
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal


Gå til Kornsirkler 2009

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron