Hvordan oppstår kornsirklene?

Diskuter alt om kornsirkler

Innlegg Gjest » Ons Apr 02, 2008 9:00 am

Bilde av Ickleton fraktalen finnes i boken Kornsirkler verdens vakreste mysterium av Eva- Marie Brekkestø s. 65 (datautgaven av fraktalen er på s. 64).
Gjest
 

Innlegg -H- » Ons Apr 02, 2008 10:53 am

Bilde av Ickleton fraktalen finnes i boken Kornsirkler verdens vakreste mysterium av Eva- Marie Brekkestø s. 65 (datautgaven av fraktalen er på s. 64).

takk! :D
skulle helst sendt takken på PM, men ettersom du står som "Gjest" får jeg ikke gjort det.. admin kan slette dette innlegget hvis det synes riktig :wink:
aka Henrik B.L.

"There are two infinite things; the Universe and human stupidity. And I'm not sure about the first." A. Einstein
"It is not death that a man should fear, but he should fear never beginning to live"
-H-
 
Innlegg: 21
Registrert: Tor Mar 27, 2008 12:07 am
Bosted: Ski

Innlegg Anne » Tor Apr 03, 2008 11:25 am

"off-topic" svar til "off-topic" spørsmål kanskje. Men David Wilcock har samlet info fra russiske forskere og Nasa bl.a. til en helhet. Han har mye info. på sin side www.divinecosmos.com. Om det er til å stole på, vil tiden vise - men tradisjonell vitenskap har alltid brukt tid på å godta ny viten og tenkning i kanskje andre baner enn erfart. Personlig syns jeg derfor det er spennende å følge Wilcocks tanker og derved strekke mine egne. Hans video "the 2012 enigma" kan sees gratis på nettsiden og her har han med noe om kornsirkler i innledningen og toucher innom filmen "contact" bl.a. som jo er blitt nevnt i denne diskusjonen. Han har også info om et spennende prosjekt: "The Camelot Project" på siden og hans "Science of Peace" videoer inneholder mye info om den forskningen han har drevet - eller arbeidet med å samle andres forskning til en helhet.

Anne
Anne
Anne
 
Innlegg: 1
Registrert: Lør Mar 29, 2008 9:55 pm

Innlegg -H- » Tor Apr 03, 2008 3:49 pm

Jeg har sett litt på filmen nå, skal se resten når jeg har mer tid! Men hittil syns jeg det er utrolig spennende! Som jeg har sagt før blir jeg utrolig fascinert av alt som har med Universet og dimensjoner og energier osv. å gjøre! Selv om jeg ikke skjønner halvparten av hva jeg får høre, prøver jeg hele tiden å koble sammen forskjellig informasjon, for å kanskje forstå mer! Hva alt dette med forskjellige dimensjoner, tid og rom og energier har med kornsirkler å gjøre finns det jo også massevis av forskjellige teorier om.. Jeg vet ikke helt hva jeg tror om det, men det er utrolig spennende, og jeg prøver å finne ut så mye som mulig om det!
Takk til Anne for nettsiden! Hadde ikke hørt om David Wilcock før, og vil utforske siden hans så mye som mulig! :D
aka Henrik B.L.

"There are two infinite things; the Universe and human stupidity. And I'm not sure about the first." A. Einstein
"It is not death that a man should fear, but he should fear never beginning to live"
-H-
 
Innlegg: 21
Registrert: Tor Mar 27, 2008 12:07 am
Bosted: Ski

Forrige

Gå til Ulike kornsirkeltemaer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 11 gjester

cron