Planet X

Diskuter alt om kornsirkler

Planet X

Innlegg Sirkeline » Søn Aug 03, 2008 9:10 pm

Hei.
Jeg har nettopp fått høre noe interessant om kornsirkler /planet x.
I følge Maya-indianernes kalender skal jordas undergang være i 2012.
Dette skal skje ved at planet x eller Nibiru, som den også kalles, skal komme i bane mellom månen og jorda og derfor forstyrre jorda ut av sin egen bane.. Polene skal gradvis skifte og det blir da ulevelig på jorda i mange år.. (Jordas undergang..)
Det rare er at det sies at bilder og tegn som denne Maya-kalenderen inneholder går igjen i kornsirkler!?
At de som lager kornsirklene prøver å fortelle oss noe /lære oss noe om denne planet x..
Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro, men det er iallefall spennende!
Jeg har også hørt at det hele starter å skje 21.12.09. Så før jeg går i gang med å grave og samle hermetikk tenkte jeg å høre om noen her har noen interresante synspukter på dette? :wink:
Sirkeline
 
Innlegg: 3
Registrert: Ons Apr 16, 2008 6:16 pm
Bosted: Bøn

Re: Planet X

Innlegg Peter » Man Aug 04, 2008 10:39 am

Hei Sirkeline,

Nibiru og Maya kalender har ingenting med hverander å gjøre. Nibilu hypothese var en produkt av Zecharia Sitchin, etter en interpretasjon av en Sumerisk tekst. Maya kalenderen forteller blant annet om at Jorda, Solen og sentrumet av Galaxen skal ligger på et linje med hverander i December 2012. Dette er et astronomisk faktum, som er interesant utfra astrologisk synesvinkel.
Både Maya kalenderen og Nibiru hypothesen fører et eget liv i dag. Jeg tror det forteller om at vi mennesker har et ønske at problemene vi har i dag skal løses. Denne er så stor at vi beginner å misse tro i at vi kan løse dem selv. Vi kan håper på at ein kommer for å frelse oss (Maya kalenderen), eller tror på at vi er på veg til ødelegelse (Nibiru).
Ingen vet om hva skal skje i 2012. Og hvis et stor planet er på kollisjonkurs med oss er der ingenting vi kan gjør uansett. Det eneste vi har kontrol på er oss selv. Vi påvirker hverander på mange forskjellige måter, og angst er veldig smittsomt. Hvis vi har ingen tro i at vi kan overleve då er vi selv Nibiru. Jeg tror at myther og legender om helter som frelser verden er om oss. Vi kán gjør det selv, og hvis konjunkser av stjerner hjelper oss med dette, er det greit.
Angst er en dårlig rådgiver. Hvis det er ein sin skjebne å dø i en katastrofe då har verden som det er i dag mer en nok muligheter til dette. Vi trenger ikke en fantastisk theori for det.
Vennlig hilsen, Peter
Peter
 
Innlegg: 151
Registrert: Fre Mar 28, 2008 10:01 pm
Bosted: Røldal

Re: Planet X

Innlegg -H- » Tir Des 16, 2008 2:31 pm

Dette med 2012 er utrolig spennende!
har lest litt om det, og fant etterhvert noe om "The Camelot Project"!
Visstnok skal myndigheter verden over ha bygd store bunkere under jorda, hvor et visst antall mennesker skal kunne overleve i flere år! mange mener at det er pga dette med Nibiru.. at myndighetene vet noe de holder skjult for allmenheten.
Jeg fant en link til hjemmesiden til David Wilcock her på forumet et sted. Utrolig spennende side! Han har også informasjon om dette "Camelot Project"

Noen som vet noe mer om dette? jeg vet ikke om det er noe i dette, eller om det bare er tull. et forsøk på å skape kaos kan hende?
aka Henrik B.L.

"There are two infinite things; the Universe and human stupidity. And I'm not sure about the first." A. Einstein
"It is not death that a man should fear, but he should fear never beginning to live"
-H-
 
Innlegg: 21
Registrert: Tor Mar 27, 2008 12:07 am
Bosted: Ski

Re: Planet X

Innlegg Ramjet » Man Jan 05, 2009 10:25 pm

Hei.

Det er så mange konspirasjons teorier at man blir helt trött.
En eventuell planet x skulle ha blitt oppdaget for lenge siden.
Så ta det helt enkelt med ro. Ingenting kommer å hende.

Kornsirkler er et intressant fenomen. Personlig tror jag på utomjordisk besök.

Ha det bra og vär ikke urolig.
Ramjet
 

Re: Planet X

Innlegg Erik- » Tir Jan 06, 2009 4:13 pm

Ramjet skrev:Hei.

Det er så mange konspirasjons teorier at man blir helt trött.
En eventuell planet x skulle ha blitt oppdaget for lenge siden.
Så ta det helt enkelt med ro. Ingenting kommer å hende.

Kornsirkler er et intressant fenomen. Personlig tror jag på utomjordisk besök.

Ha det bra og vär ikke urolig.


Discovery har publisert artikler på sin hjemmeside om planet X og dens eksistens. Den er et faktum, men den prøver å holdes sjult fra de fleste hold.
Erik-
 

Re: Planet X

Innlegg OnkelJarne » Man Mar 30, 2009 10:08 am

Planet X har frimurerene visst om siden slutten av 1800-tallet og det er riktig at det er laget tilfluktssteder for "kremen" av befolkningen. Heldigvis er det slik med alle profetier at det er mulig å endre på dem, det er derfor de er gitt oss, for at vi skal våkne opp og tenke ut nye løsninger. Vi er med andre ord, medskapere i det som skjer i Universet. Bare se på alt som skjer, overalt, det er tydlige tegn på at vi skal tenke gjennom livet og gjøre oss opp en mening om hvordan vi vil ha det. Resultatet av oppvåkningen ser vi, best forklart som en pendel. Når den svinger lengre ut på den positive siden, vil den også svinge lengre ut på den negative siden. Ha tillit til at alt er i rute (etter vår skapers plan, for den er nødvendigvis ikke den samme som frimurerenes plan), ha litt reserve av mat og vann liggende (for ca 3 dager), så går alt bra. I 2011 (ca. 28.10)vil vi bli bestrålt av Universet, for å høyne våre frekvenser, slik at vi blir mer lys og mindre fysiske. Dette gjør at de fleste vil takle de endringer som kommer. Det er på ingen måte jordas undergang, slik noen har skrevet tidligere.
OnkelJarne
 

Elenin

Innlegg kivriel » Søn Apr 24, 2011 8:08 pm

Nå er den oppdaget ...... planet X,
eller er det en vanlig komet ?

Søk etter Elenin så får du mye info .....
kivriel
 
Innlegg: 80
Registrert: Lør Mai 09, 2009 8:35 am
Bosted: Trondheim

Re: Planet X

Innlegg aci manager » Tor Apr 28, 2011 4:19 pm

Hei alle sammen,

Planet X er en planet som kommer innom jorden en gang hver 3 680 år eler noe sånt. Dette har jeg lest i flere bøker, og de som bor der har vært innom jorda for å hjelpe til med å lage pyramidene, og en del andre ting. Kanskje er det noen derfra som var med på å koloniseerte Atlantis osv. Har dere lest noen bøker, eller sett videoer om dette? Se på google og ancient aliens osv. Der er det mye bra. UFOTV har også en del ting
aci manager
 
Innlegg: 3
Registrert: Man Apr 18, 2011 6:13 pm


Gå til Ulike kornsirkeltemaer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 16 gjester

cron